Harmonogram
czerwiec 2019 |
uruchomienie strony internetowej konferencji TOOL-SHOP 2019 |
do 13 września | rejestracja online firm na konferencję oraz umawianie spotkań pomiędzy uczestnikami |
13 września |
zakończenie umawiania spotkań |
16 września |
przekazanie indywidualnych harmonogramów uczestnikom rozmów B2B |
19-20 września |
7. konferencja dla narzędziowni TOOL-SHOP 2019
|
- Konferencja Tool-Shop 2019 obejmuje: rozmowy B2B w dniu 19 września (maksymalnie 8 tur spotkań dla każdej z zainteresowanych firm) oraz udział w wydarzeniu w dniach 19 i 20 września, bankiet 19 września.
- Rejestracja na konferencję odbywa się wyłącznie online. Każda zainteresowana firma wypełnia zgłoszenie w języku polskim.
- Firmy, które w zgłoszeniu zaznaczą udział w rozmowach B2B będą miały możliwość indywidualnego ustalania swoich spotkań.
Warunki uczestnictwa
- Cena obejmuje: udział w Tool-Shop 2019 w dniach 19 i 20 września 2019 r. - udział w rozmowach B2B (opcjonalnie) i części konferencyjnej, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch w oba dni oraz bankiet w dniu 19 września 2019 r.
- Wpłaty należy dokonać na konto:
AutomotiveSuppliers.pl Zborowska-Stęplewska, Orłowski Sp.j.
mBank Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
PL 61 1140 2004 0000 3102 5293 0305
z dopiskiem, TOOL-SHOP 2019 i nazwisko uczestnika - Rezygnację z udziału należy przesyłać listem poleconym na adres organizatora.
- W przypadku rezygnacji po 6 września 2019 r. obciążymy Państwa opłatą administracyjną w wysokości 400 PLN + 23% VAT.
- Rezygnacja w terminie do 7 dni przed konferencją lub nieobecność podczas konferencji nie są podstawą do zwrotu należności.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie oraz do odwołania konferencji.